Trevlig internationell statistik



Det är lätt att tro att det endast är vi tretton i bokcirkeln som kikar in på denna blogg, men så är det inte alls. Tvärtom har vi läsare från i princip hela världen och det är lite kul samtidigt som jag får lite dåligt samvete över att allt är skrivet på svenska.

Svenska är inget världsspråk direkt, men nu för tiden finns Google translate som faktiskt fungerar så pass bra att det går att förstå det mesta i texterna.

Att ha läsare från både när och fjärran är i alla fall väldigt roligt. När jag började med hemsidan för åtta år sedan trodde jag aldrig att jag skulle få en massa läsare från Indien och USA. Jag hade inte ens räknat med de mer närliggande länderna Lettland, Tyskland och Finland, för att ta några exempel.

Välkomna, allihop, trevligt att ha er här!

Kommentarer

Cattis sa…
Det kanske kan vara utflyttade svenskar som längtar, letar efter roliga saker att läsa om på fina bloggar
Ja, så kan det absolut vara, men med Google Translate så kan man själv välja språk och läsa lätt som en plätt oavsett utgångsspråket!

Populära inlägg