Spännande föreläsning i februari


Mr Tourette och jag är en av de mest gripande böcker jag någonsin läst. Pelle Sandstrak berättar öppenhjärtigt om sina tics och hur de slut fullständigt tar över hans liv. Det är en historia som går rakt in i hjärtat och jag har dessutom sett honom på TV och youtube.

Om ni inte läst boken kan jag verkligen rekommendera den, för den lämnar ingen oberörd. Det är en bok som jag aldrig kommer att glömma och när han äntligen får hjälp blev jag så lättad att jag nästan grät.

Den 8 februari kommer Pelle Sandstrak till Kungsbacka för att berätta hur det är att leva med Tourettes syndrom. Det är Föräldrar emellan som fått hit honom och det behövs ingen föranmälan, utan det är bara att dyka upp. Han är väldigt populär, så det gäller att vara där i god tid.

18.30 börjar det i Elof Lindälvsskolans aula och jag kommer att vara på plats i mycket god tid, för det här tänker jag absolut inte missa.

Är det någon som vill följa med?

Kommentarer

Åsa ö sa…
Ja absolut , ska köpa boken bums!
Vad kul, Åsa, att du är på! Då hörs vi mer när det närmar sig! Kram!
Hej!
Den boken verkar läsvärd! Jag läste en annan bok om tourette för ett antal år sedan men minns inte namnet nu.
Mvh Anna
Anna: Vad kul att du hittat hit! Det är en fantastiskt bra och gripande bok. Att få ta del av Pelles liv breddar faktiskt min värld.

Hoppas den boken du läste också var bra!

Ha en fin helg!
Joanna

Populära inlägg