Bokmässan i full gång


Äntligen är Bokmässan i Göteborg i full gång och jag som driver den här bloggen finns på plats både som bokbloggare och författare. Självklart är det en oemotståndlig kombo för en boknörd.



Än så länge har jag inte hunnit kika runt så mycket på mässan, utan mest stått i Egenutgivarnas monter A02:52, men stämningen har jag känt av och den är lika härlig varje år.


Igår hade jag och min kollega Kristina Svensson release för vår sprillans nya bok Förverkliga din bokdröm och trevligt nog uppmärksammades vi i TV4 denna morgon genom ett mycket trevligt inlägg.


Idag var det dags för radions P4 att göra ett direktsänt inslag från mässan och då var jag där igen och blev intervjuad.


Imorgon blir det full action för då är det första dagen som Bokmässan är heldagsöppen för allmänheten. Kom till vår turkos monter där 22 författare säljer 27 kollegors böcker på tio kvadratmeter. Ett 40-tal titlar i alla tänkbara genrer finns det.

Välkomna!




Kommentarer

Populära inlägg