Närmare dig som e-bok


I bokcirkeln läser vi oftast pappersböcker, men några lyssnar då och då på ljudböcker och numera händer det till och med att vi tar oss igenom något så modernt som en e-bok.

Då passar det ju utmärkt att jag just släppt min e-bok Närmare digGrim förlag. Det är hur enkelt som helst att låna den via Elib och bibliotek men det går förstås också utmärkt att köpa den, just nu till superbilligt kampanjpris, om man vill behålla den i sitt e-bibliotek.

Det finns flott nog ett författarporträtt om mig på förlagets hemsida och där kan ni läsa lite mer om mig.


Lagom till den stora och välbesökta mässan Bok och bibliotek i Göteborg sista veckan i september kommer också Närmare dig i pappersutgåva och då i det trevliga formatet storpocket.

Även om man är ruskigt modern måste man ju inte helt släppa pappersboken ännu ...

Min nya författarbild - visitkort är beställda!






Kommentarer

Populära inlägg