Födda: När mörkret viker undan för livet


Våra älskade orkade inte leva har fått en lillasyster! Äntligen är När mörkret viker undan för livet här! Hurra, så roligt! Jag tycker att böckerna är så fina ihop med sina färger. Det är kul att jag målat omslagen själv och fast jag var lite skraj i början har jag fått många fina och positiva kommentarer om just omslagen, så det känns väldigt trevligt.

På den internationella suicidpreventiva dagen 10 september släpps boken officiellt, men efter lite funderingar och bollningar med min förläggare Annika Bengtsson på Grim förlag har vi bestämt oss för att börja smygsälja den redan nu, så boken med sitt viktiga tema kanske kan få lite extra spridning inför just den suicidpreventiva dagen. Hela boken handlar ju om att det går att rädda liv.

Om du vill beställa ett signerat exemplar går det bra att mejla mig på joanna@bjorkqvist.org. Det går också fint att mejla direkt till förlaget på info@grimforlag.se om du vill ha den osignerad. Priset har vi satt till 165 kronor inklusive porto - ett kanonpris, tycker jag. Det går också att bevaka den redan nu på Adlibris, men där släpps den först om några veckor.

Jag hoppas att När mörkret viker undan för livet når många läsare, för det är mina fantastiska intervjupersoner värda!


Kommentarer

Populära inlägg